serwis

PLUM ELEKTRONIKA
jesteśmy częścią
wielkich projektów

Wsparcie serwisowe to jeden z etapów współpracy z Plum. Wybierając nasze urządzenia, masz dostęp do pełnej opieki serwisowej. Przykładamy dużą wagę do szybkości i jakości świadczonego wsparcia. Nasi serwisanci odpowiedzą na Twoje zgłoszenie tak szybko jak to możliwe. Potrzebujesz pomocy serwisowej z urządzeniami Plum? Jesteśmy gotowi! Wypełnij formularz kontaktowy poniżej lub skontaktuj się z nami bezpośrednio przez telefon.

serwis
plum

Pracujemy od poniedziałku
do piątku od 7:00 do 16:00

zgłoszenia
serwisowe

tel: 85 749 70 14
e-mail: service.gas@plum.pl

adres
do wysyłki

Plum Sp. z o.o. Wspólna 19,
Ignatki, 16-001 Kleosin, Polska

zgłoszenie
serwisowe

Do złożenia zgłoszenia serwisowego przygotuj nazwę i typ oraz numer seryjny urządzenia. Dokładnie opisz usterkę.

FAQ

Sprawdź sekcję Q&A, aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Co może powodować, iż MacBAT5 po wyjęciu przekładki baterii nie włącza się?

Przyczyną może być odgięcie styków koszyka baterii podczas wyjmowania przekładki. Należy docisnąć styki koszyka i ponownie włożyć baterię.

Jak mogę wykonać kasowanie danych przelicznika?

W celu kasowania danych przelicznika należy skontaktować się z Serwisem w celu wygenerowanie hasła dziennego do danego przelicznika.

Urządzenie MacMAT IV nie podejmuje komunikacji z modułem rozszerzeń.

MacMAT IV komunikuje się z modułami rozszerzeń tylko poprzez COM3 przelicznika. Jeśli transmisja jest prawidłowo podłączona, a przelicznik nadal nie odczytuje modułów sprawdź konfigurację przelicznika poprzez oprogramowanie ConfIT!.*

* W szczególności sprawdź,  czy ustawiony jest poprawny adres modułu.

Co należy zrobić, aby zaktualizować przelicznik?

Każdy przelicznik może być zaktualizowany nawet będąc na obiekcie. Do każdego przelicznik wymagane będzie hasło serwisowe jednodniowe oraz instrukcja wymiany oprogramowania dostępne po kontakcie z Serwisem

Dlaczego urządzenie MacBAT5 nie loguje się do sieci?

W oknie diagnostycznym oprogramowania ConfIT! sprawdź, na jakim etapie zatrzymuje się logowanie przelicznika. W przypadku np. nie wykrycia karty SIM sprawdź, czy karta jest poprawnie włożona w simholder.

Co należy zrobić, aby przywrócić hasło dla konta USER-000 lub 100000?

Istnieje możliwość zmiany zapomnianego hasła stałego. W tym celu należy skontaktować się z Serwisem.

Czy przelicznik może obsłużyć kilka ciągów pomiarowych?

Nie. Każdy przelicznik działa tylko na jednym ciągu pomiarowym. Nie ma możliwości rozszerzenia jego funkcjonalności do obsługi większej ilości ciągów pomiarowych

Dlaczego czujnik ciśnienia wskazuje wyższe ciśnienia niż manometr?

Czujniki ciśnienia wykorzystywane w przelicznikach są w wykonaniu ABS, czyli doliczają do ciśnienia roboczego ciśnienie atmosferyczne, które wykorzystywane jest do przeliczeń.

Dlaczego nowe przeliczniki mają już naliczoną objętość na liczniku Vb?

Zgodnie z dyrektywą MID licznik Vb ma blokadę uniemożliwiającą jego edycję przez użytkownika. Naliczona objętość powstaje w czasie oceny zgodności.

Nietypowa praca przetwornika Aplisens z przelicznikiem MacMAT IV.

Jeśli przelicznik i przetwornik pokazują te same wartości prądów dla niskich poziomów, zaś ich wskazania różnią się dla wyższych zakresów prądów(przelicznik pokazuje niższy prąd niż przetwornik), należy sprawdzić, czy w przetworniku została założona i dobrze dokręcona zwora bocznikująca wewnętrzny rezystor 240 Ohm.

Wypełnij formularz, aby przesłać zgłoszenie serwisowe.

    Administratorem Twoich danych jest PLUM Sp. z o.o. z siedzibą w Ignatkach, ul. Wspólna 19, 16-001 Kleosin. Twoje dane przetwarzane są w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane za pośrednictwem formularza kontaktowego lub podanych danych kontaktowych oraz w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, co stanowi nasze prawnie uzasadnione interesy. W przypadku gdy zgłoszenie związane jest z łączącą nas z Tobą umową celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest realizacja tej umowy. Jeśli wyraziłeś zgody marketingowe Twoje dane są przetwarzane dodatkowo w celu prowadzenia z Tobą komunikacji marketingowej wybranym przez Ciebie kanałem komunikacji. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz TUTAJ.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PLUM Sp. z o.o. z siedzibą w Ignatkach, ul. Wspólna 19, 16-001 Kleosin (PLUM) na podany w formularzu adres poczty elektronicznej wiadomości e-mail zawierajacych informacje handlowo – marketingowe dotyczące PLUM, w tym informacje o zakresie działalności PLUM oraz oferowanych przez PLUM produktach i usługach oraz promocjach, co wiąże się z używaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem.

    Wyrażam zgodę na przesyłanie przez PLUM Sp. z o.o. z siedzibą w Ignatkach, ul. Wspólna 19, 16-001 Kleosin (PLUM) na podany w formularzu numer telefonu wiadomości SMS/MMS zawierajacych informacje handlowo – marketingowe dotyczące PLUM, w tym informacje o zakresie działalności PLUM oraz oferowanych przez PLUM produktach i usługach oraz promocjach, również przy użyciu automatycznych systemów wywołujących, co wiąże się z używaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem.

    Wyrażam zgodę na wykonywanie przez PLUM Sp. z o.o. z siedzibą w Ignatkach, ul. Wspólna 19, 16-001 Kleosin (PLUM) połączeń telefonicznych na podany w formularzu numer telefonu w celu przekazywania informacji handlowo - marketingowych dotyczących PLUM, w tym informacji handlowo-marketingowych dotyczących działalności PLUM oraz oferowanych przez PLUM produktów i usług, również przy użyciu automatycznych systemów wywołujących, co wiąże się z używaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, których jestem użytkownikiem.